De wandel/visdag

Reacties

Reacties

Henk en Ria

Zijn dat visgraatjes.

Els kleijn

Misschien lichtelijk seniel of ander achterstallige makkes
Ik heb het gevoel of ik gepiepeld wordt maar vooruit maar.
Wat is een Munzel? Ik heb gegoogeld kan het niet vinden
Leg het eens uit? Toch in de val gelopen jammer dan het blijft een mooi woord!!!

Ton

Een Munzel is een Noors knaagdier ter grote van een Wapiti, hij of zij steekt de weg over altijd van links naar rechts, wij hebben er een film van, genomen in Kvisterø in 2007, getuigen Peter Loos, Peter van Reijendam en ondergetekende.

Els kleijn

Dank je wel voor de uitleg,maar nou weet ik weer niet wat een wapiti is.
MAar je heb er al eerder over geschreven
Voor dat ik weer ga googelen duik ik in het archief , ja hoor we hebben alles nog

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!